Televizor Curbat Smart Android LED Sony Bravia, 139 cm, 55SD8505 – pareri si review

Televizor Curbat Smart Android LED Sony Bravia, 139 cm, 55SD8505 - pareri si review

Au trecut vremurile in care un televizor indeplinea o singura functie – aceea de a derula programele TV de pe diverse posturi si canale, pentru simplul amuzament al privitorilor. Acum u televizor bun trebuie nu numai sa fie o sursa de entertainment ci si de informare, de distractie, de joaca, de legatura cu lumea virtuala. Modelul de televizor curbat Smart Android LED Sony Bravia 55SD8505, 4K Ultra HD si 139 cm display este alegerea perfecta a familiilor moderne.

Caracteristici si avantaje televizor curbat Smart Android Sony Bravia 55SD8505

De ce ar cumpara cineva un televizor cu un display atat de mare? Pentru a-si transforma casa sau o incapere intr-o mini sala de cinema? Pentru a se bucura de tot ceea ce ofera canalele TV dar si internetul, pentru ca o astfel de bijuterie poate fi conectata si la internet!

Asadar, modelul de televizor Smart Android LED Sony Bravia ofera cea mai buna calitate a imaginii, o stralucire aparte, o luminozitate deosebita, detaliile intervalului dinamic ridicat, o rezolutie mult imbunatatita. Mai mult decat atat, televizorul are culori foarte clare, intense, vii, datorita afisajului Triluminos si un contrast 4K pentru o experienta mai placuta, o textura mai ampla si fiecare scena cu o energie mai intensa si o mare gradatie de tonuri naturale.

Forma curbata perfecta a televizorului este discreta, naturala, imbina perfect confortul la vizionare si efectul captivant al fiecarei scene in parte. Mai mult decat atat, o data cu achizitionara televizorului Smart Android LED Sony Bravia se deschide o lume intreaga de posibilitati, de la emisiuni TV pana la mii de aplicatii Android si chiar jocuri.

Se poate accesa orice transmisie online sau tv foarte rapid, folosind bara de continut sau cautarea locala, telefonul poate fi folosit ca si telecomanda in unele situatii si mii de aplicatii inclusiv Netflix, YouTube sau jocurile moderne care pot fi descarcate chiar si gratuit, sunt doar cateva dintre motivele pentru care acest televizor este o investitie ideala.

Ceea ce nu poate fi vazut ca un avantaj este pretul unui astfel de televizor, mult mai ridicat decat cel al altor modele de pe piata. Insa este un produs fiabil, cu un design foarte placut, cu caracteristici impresionante, un display mare, o claritate a imaginii aproape de perfectiune si o cursivitate a actiunii impresionanta, cu un aspect cinematografic al imaginilor.