Televizor Full HD 32 Inch DVB-T2/C Kruger&Matz – pareri si review

Sarbatorile de iarna se apropie cu pasi repezi asa ca alegerea cadourile ar trebuie sa ocupe primul loc in lista de activitati a romanilor. Cei care vor sa faca o supriza celor dragi pot miza pe achizitionarea unui nou obiect electronic. Un astfel de dispozitiv este indispensabil oricarei locuinte pentru ca reuseste sa ofere un plus de confort tuturor membrilor familiei. Alegerea unui televizor clasic se poate dovedi a fi o investitie sigura si profitabila care merita realizata.

Merita achizitionat televizorul Full HD 32 Inch DVB-T2/C Kruger&Matz

Aspectul placut si elegant este cel care atrage privirile cumparatorilor reusind in acelasi timp sa se integreze perfect in orice locuinta. Mai mult decat atat, dimensiunile compacte sunt cele care permit montarea cu usurinta astfel incat modelul de fata nu ocupa prea mult loc in camera.

Contrastul dintre negru si alb este perfect evidentiat astfel incat imaginea proiectata este una cat se poate de realista care reuseste sa ii transpuna pe spectator direct in mijlocul actiunii. De asemenea, culorile vibrante sunt cele care confera dramatism si intensitate fiecarei scene ceea ce inseamna ca telespectatorii au parte de o experienta vizuala care se ridica la cele mai inalte standarde europene.

Televizorul se poate transforma rapid intr-un adevarat centru de divertisment pentru fiecare membru al familiei in parte datorita porturilor HDMI care inlesnesc conectarea simultana la diverse dispozitie. Spre exemplu, pozele din telefon sunt redate la o rezolutie mult mai mare pe ecranul cu diagonala de 81 cm. Adultii pot urmari serialul preferat in timp ce savureaza un pahar de vin, iar copiii se pot juca ultimele jocuri aparute cu un singur click. Totul se realizeaza simplu si rapid, fara prea mari batai de cap din partea utilizatorilor ceea ce demonstreaza faptul ca investitia este una cat se poate de sigura.

Raportul calitate-pret este unul accesibil oricarui buzunar ceea ce inseamna ca modelul de fata reuseste sa satisfaca pana si cele mai pretentioase gusturi. Rezolutia Full HD este cea care ofera unele dintre cele mai clare imagini ceea ce inseamna ca spectatorii se pot bucura de un adevarat spectacol de lumini chiar in mijlocul propriei locuinte.

Un dezavantaj il poate reprezenta lipsa functiei Smart, mai ales pentru clientii care isi doresc sa aiba parte de un aparat ultra performant care sa poata rula unele dintre cele mai interesante aplicatii.