Televizor LED Curbat Smart Samsung, 138 cm, 55KU6172 – pareri si review

Desi in urma cu cativa ani, nimeni nu isi inchipuia ca vor exista si televizoare curbate, iata ca acestea au aparut si sunt foarte cautate! Televizorul LED Curbat Smart Samsung cu o diagonala foarte generoasa de 138 cm si o rezolutie 4K Ultra HD este varianta ideala pentru familiile care se asteapta sa investeasca banii cu cap si sa isi transforme livingul intr-o veritabila sala de cinema.

Puncte forte televizor LED curbat Smart Samsung

Un televizor curbat nu poate fi decat o inventie extrem de utila pentru cei care cauta mereu sa isi imbunatateasca conditiile de trai. Televizorul curbat de la Samsung, care, pe deasupra mai este si inteligent, este potrivit pentru cei mai mofturosi si pretentiosi clienti. In primul rand, are o claritate impecabila a tuturor detaliilor: functia HDR Premium permite utilizatorilor sa se bucure de imagini foarte frumoase, intocmai ca la cinematograf!

Detaliile au rezolutia uimitoare 4K UHD si luminozitatea este optima. Continutul fiecarui film, serial, emisiune, joc, devine unic, pentru ca procesorul UHD Upscaling imbunatateste modul de a reda fiecare imagine in parte. Tehnologia Auto Depth Enhancer, de asemenea, asigura un contrast reusit pentru diverse zone de pe ecran si reuseste sa transpuna utilizatorul intr-o alta lume cu un camp de vizualizare mai larg, spre deosebire de alte produse asemanatoare.

Sursele de continut pot fi accesate rapid, aproape imediat, pentru ca se pot gasi acum de la canalele TV obisnuite, pana la aplicatii si jocuri pe un singur ecran mare. Iar calitatea imaginilor este impresionanta. Ceea ce este cu adevarat remarcabil la acest televizor este faptul ca se poate distribui continutul de pe telefon, tableta sau laptop, foarte simplu, conectivitatea fiind uimitoare.

Procesorul Quad Core este foarte performant, astfel incat programele se schimba foarte repede si comenzile sunt redate instantaneu, ideal si pentru multitasking rapid si intuitiv. Sistemul de operare Tizen asigura si navigarea usoara si accesul la cablu TV si la aplicatiile Smart, iar selectia de jocuri este cu adevarat senzationala, mai ales pentru pasionati.

In concluzie, daca nu ar fi atat de scump, cu siguranta televizorul LED Curbat Smart Samsung ar fi in sufrageria tuturor oamenilor din tara. Insa, cum salariile sunt mici, acest televizor isi face incet loc in casa si in viata celor mai putin favorizati. Televizorul LED Curbat Samsung Smart este o investitie eficienta, fiabila, moderna si cu foarte multe functii importante!