Televizor LED Samsung, 55 cm, LT22E390EW, Full HD – pareri si review

Click aici pentru oferta

Un camin fara televizor pare pustiu. Conceptul de camin de fapt se bazeaza pe mai multe criterii, printre care se pot enumera dragostea, curatenia, buna intelegere, si, de ce nu si petrecerea timpului liber intr-un mod placut. Cei care cauta un mod de a se distra impreuna cu familia, cei care adora sa priveasca filme, seriale, stiri, emisiuni TV, sunt invitati sa isi indrepte atentia catre un model nou de televizor LED Samsung cu o diagonala de 5 cm, Full HD!

Caracteristici si avantaje televizor LED Samsung

In primul rand, acest televizor are un monitor perfect, care permite vizionarea transmisiunilor TV captivante pe un dispozitiv foarte elegant. Acest model este potrivit si pentru multitasking, oferind posibilitatea de a comuta de la functia de monitor PC la TV. Se pot folosi chiar si ambele functii simultan, cu o impartire clara a ecranului. Utilizatorii nici ca isi pot dori un produs mai eficient, cu un design rafinat, o rama subtire, o lumina albastra discreta, un aspect modern si minimalist si un suport minunat in forma de T pentru un plus de confort.

Imaginile pot fi urmarite cu usurinta dintr-un unghi bun, atat orizontal cat si vertical, astfel incat experienta sa fie una optima si comoda, iar unghiul larg este cel care pastreaza calitatea imaginii atat pentru vizionarea filmarilor cat si a fotografiilor.

Cu ajutorul acestui televizor ultra modern, utilizatorii pot lucra pe mai multe aplicatii si pot urmari videoclipui in acelasi timp, pot sa se bucure de fotografii, filme si chiar si muzica pe ecran, fara a fi necesara pornirea calculatorului si are doua porturi HDMI pentru a conecta console de jocuri, aparate video sau audio si playere Blu Ray.

Si evenimentele sportive vor parea mult mai reale, calitatea imbunatatita a imaginii va transforma orice meci intr-un prilej de a petrece cateva zeci de minute in fata ecranului, iar sistemul audio optimizat transpune telespectatorii in mijlocul atmosferei din teren. Desi are un pret putin cam ridicat pentru posibilitatile oamenilor de rand si pentru diagonala de care dispune, se merita ca oamenii sa investeasca intr-un produs atat de modern si de performant din toat punctele de vedere. Este bun pentru dormitor, living, pentru o locuinta mai mare sau chiar si pentru o garsoniera, televizorul LED Samsung este stabil, fiabil, are garantie suficient de mare incat utilizatorul sa stea linistit in privinta micilor probleme ce pot aparea pe parcurs.

Click aici pentru pret si detalii!