Televizor LED Smart LG, 139 cm, 55LH615V – pareri si review

Nu este ceva neobisnui ca oamenii sa isi doreasca sa nu mai dea o gramada de bani la biletele la cinema si sa nu mai petreaca foarte mult timp pe drum, insa pentru asta este nevoie de o investitie financiara considerabila. Un televizor precum este modelul LED Smart LG cu diagonala de 139 cm este numai bun pentru living, sau camera unde se strang prietenii si rudele, astfel incat vizionarea filmelor sa devina o placere chiar si acasa!

Caracteristici si avantaje Televizor LED Smart LG

Televizorul LED Smart LG este in primul rand, elegant. Are o alura foarte moderna si un design frumos, care atrage atentia oricui si se incadreaza de minune in orice incapere. Mai mult, televizorul LG Smart TV web OS 3.0 este ideal pentru ca este si mai usor de utilizat decat alte modele. Gratie tehnologiei Picture Wizard III, se pot ajusta elementele imaginii perfect, de la nivelul de negru, nuanta, culoarea si pana la iluminare.

Dar nu numai imaginea este de calitate ci si sunetul. Televizorul LED Smart LG are sistem Virtual Surround Plus, imbogatind experienta de vizualizare, plus Clear Voice III, care mareste volumul vocilor din filme pentru a se distinge mai bine si diminueaza sunetul de fundal. Televizorul este inteligent, face parte din gama 2016, este full HD si are o diagonala foarte mare, de 139 cm si o rezolutie de 1920 x 1080 pixeli. Are integrat un player multimedia care citeste mai multe tipuri de fisiere si se poate introduce in Slot CI+ si cardul de la operatorul de cablu TV, pentru a scapa de toate firele din spate.

Vine echipat cu telecomanda, care este aproape intuitiva, usor de folosit si cu numeroase functii. Cel mai putin avantajos lucru la acest televizor este pretul, prea mare pentru salariile mici din tara. Insa se poate trece cu vederea acest aspect pentru ca o mini sala de cinela merita tot efortul. In concluzie, modelul de televizor LED Smart LG cu o diagonala generoasa de 139 cm este tot ceea ce isi poate dori o familie care obisnuieste sa primeasca in vizita prieteni sau sa petreaca ore in sir in fata televizorului, urmarind filme, seriale documentare.

Cea mai buna achizitie a anului pentru casa si confortul celor dragi este televizorul LED Smart LG!