Televizor LED Smart Samsung, 100 cm, 40J5200 – pareri si review

O adevarata inventie a lumii moderne, televizorul smart, este de fapt o varianta mult imbunatatita a clasicului televizor. Televizorul smart permite oamenilor sa acceseze mult mai multe informatii decat cele oferite prin intermediul canalalor TV, le permite sa se joace, sa acceseze site-uri, sa tina legatura cu cei dragi, sa faca o multime de lucruri pe un ecran foarte mare. Televizorul LED Smart Samsung, cu diagonala de 100 cm, de exemplu, este o investitie foarte buna, fiind si full HD si la un pret cat de cat rezonabil.

Puncte forte televizor LED Smart Samsung

Cei de la Samsung s-au facut cunoscuti in intreaga lume pentru ca au lansat pe piata numai modele de televizoare si aparate moderne, eficiente, cu caracteristici la care unii poate ca nici nu s-ar fi gandit, fiabile si la preturi rezonabile. Modelul de televizor Samsung Smart ofera o noua realitate in Full HD, pentru ca experienta de vizionare sa fie de-a dreptul spectaculoasa si imaginile sa fie mult mai clare. Filmele si programele TV se vad mult mai bine decat inainte

Mai mult, culorile sunt mai vii, imaginile mai bune, gratie sistemului Wide Colour Enhancer si filmele si alte materiale pot fi urmarite direct de pe USB. Atunci filmele, muzica, fotografiile vor fi imediat redate pe ecranul televizorului, in confortul livingului. Iar conectarea prin HDMI face posibila transformarea sufrageriei intr-o veritabila camera de distractie si divertisment.

Televizorul are caracteristici superioare ale sunetului, dar si ale imaginii. Are ecran plat cu rezolutie de 1920 x 1080 pixeli si are si slot CI+, care permite eliminarea decodorului original si inserarea unui card simplu, pentru a elimina toate cablurile din spate. In plus, acest televizor se poate fi si folosit ca si monitor, dar cel mai important este ca isi face treaba asa cum trebuie si nici nu se incalzeste foarte tare.

Cu un design modern si un pret pe masura caracteristicilor pe care le are, cu o imagine frumoasa si o redare perfecta a imaginilor in micscare, acest televizor este usor de manevrat, meniul este prietenos si isi merita toti banii, pentru o experienta cat mai aproape de cea cinematografica. Ceea ce este privit ca si un dezavantaj este pretul, pentru cei cu salarii obisnuite pentru o tara ca si Romania, insa, cand pretentiile sunt mari, se poate trece usor peste acest aspect! In rest, isi indeplineste exact functiile cu care este proiectat.

Încarc...