Televizor LED Smart Samsung, 123 cm, 49M5502 – pareri si review

Unii oameni nu cauta simple televizoare, ci adevarate bijuterii care pot transforma orice camera intr-o mini sala de cinema. Sunt destule persoane pasionate de filme, care obisnuiesc sa se uite la cele mai noi aparitii la cinematograf sau pe micile ecrane, insa isi doresc ceva mai mult. Un televizor cu o diagonala mare ar fi cu adevarat perfect. Modelul de televizor LED Smart Samsung cu o diagonala de 123 cm, full HD, este alegerea numarul 1 a familiilor cu un buget mare si pretentii pe masura.

Caracteristici si avantaje televizor LED Smart Samsung

Samsung Full HD TV
este produsul care ofera experiente minunate de vizualizare a filmelor televizate si a programelor in timp real sau inregistrate. Insa imaginile sunt deosebite de cele cu care erau obisnuiti telespectatorii. Acestea sunt mult mai clare, mai detaliate si mai bine conturate. Calitatea imaginii poate fi imbunatatita datorita reducerii nivelului de zgomot al acesteia si utilizatorul are acces rapid la toate sursele de continut, inclusiv Live TV, cu numeroase aplicatii, jocuri si multe altele.

Contrastul imaginii este dat de functia Micro Dimming Pro de la Samsung, iar culorile superbe sunt date de functia Wide Colour Enhancer. In plus, se poate distribui foarte simplu continut pe televizor de pe mobilul inteligent sau PC, cu aplicatia Smart View de la Samsung. Si procesorul puternic Quad Core este cel care mentine viteza Samsung Smart TV la un nivel net superior, astfel incat acesta sa reactioneze la comenzi si la aplicatiile selectate.

Tizen este sistemul de operare folosit de acest televizor modern, optimizand performanta acestui Smart LED Samsung TV, avand un acces mai rapid la live TV si la toate aplicatiile. Prin Wireless, conectarea se face simplu si rapid si internetul este acum prezent si pe televizor, cu toate avantajele pe care acesta le poate oferi.

Asadar, noul televizor LED Smart Samsung este un adevarat centru de divertisment pentru intreaga familie, care se poate folosi in propria sufragerie si care permite vizualizarea de continut de pe diverse dispozitive. Pretul acestui televizor insa lasa de dorit. Este foarte ridicat pentru salariile din tara si pentru asteptarile oamenilor de rand cu venituri modeste. Exceptand acest mic inconvenient, televizorul LED Smart Samsung este alegerea potrivita a oamenilor intreprinzatori, care stiu ce anume sa aleaga pentru ca propriul living sa devina o veritabila sala de cinema. De asemenea, acest model este potrivit si pentru salile de asteptare ale diverselor companii, atat din domeniul HoReCa, cat si din alte domenii, cum ar fi cabinetele si clinicile private si lista poate continua.