Televizor LED Smart Samsung, 123 cm, 49MU8002 – pareri si review

De foarte multe ori, oamenii abia isi pot lua gandul de la ultimul film pe care l-au vazut la cinema si isi imagineaza ce placut ar fi sa il vada chiar in confortul propriei locuinte. Cu ajutorul unui televizor cu ecran plat, destul de mare, visele pot deveni realitate si oricine isi poate transforma livingul intr-o mini cinema. Televizorul LED Smart Samsung cu diagonala de 123 cm, cu rezolutie 4K Ultra HD este alegerea perfecta a pasionatilor de televiziune si internet.

Avantaje si caracteristici televizor LED Smart Samsung

Cu un design deosebit si multa atentie la detalii, finisaje placute, televizorul LED Smart Samsung cu o putere de iluminare foarte mare, reda fiecare detaliu asa cum este prezentat in scena originala. Claritatea cinematografica este la ea acasa si spectacolul prezentat la TV poate fi vazut prin culori foarte clare, rezultatele fiind surprinzatoare.

In plus, gratie caracteristicii Motion Rate 240, oamenii se pot bucura de o actiune foarte bine reprezentata, chiar daca aceasta are o viteza impresionanta. Experienta de vizionare este optima in orice lumina, gratie functiei Ultra Black, care dramatizeaza reflexiile si ofera o imagine si un contrast maxim. Iar functia Peak Illuminator face ca zonele luminoase sa fie si mai luminoase, mai ales in scenele foarte intunecate.

In ceea ce priveste designul televizorului, acesta este foarte placut, existand chiar si posibilitatea gestionarii cablurilor incurcate din spate. Totul este ordonat si simplu pentru ca designul elegant din spatele televizorului ascunde cablurile in interior. Insa pentru toate aceste avantaje se plateste un pret foarte mare, aproape cat al unei masini la mana a doua. Isi merita fiecare ban cheltuit acest televizor. Este performant si are caracteristici care il fac potrivit pentru sali de asteptare, sali de conferinte, living-uri impresionante, afaceri de tip HoReCa si lista poate continua. Practic, oricine isi doreste un televizor bun poate sa isi achizitioneze acest model cu imagini de o claritate impresionanta si un sonor cat mai natural.

Televizorul LED Smart Samsung este ideal pentru anul 2017, ruleaza jocuri in 4K, are un design reusit, sistemul Tizen este uso de folosit, are aplicatii pentru Romania si toate functiile ajuta la obtinerea unei imagini cat mai clare si mai fluente in jocuri, filme si progamele oferite de posturile TV.