Televizor LED Smart Samsung, 152 cm, 60JU6800 – pareri si review

Cei care isi doresc sa aiba parte de calitate, aleg intotdeauna televizoarele Samsung. Noua gama aduce in atentia cumparatorilor ecrane premium care ofera o stralucire aparte si redau culorile mult mai intens. Imaginea dispune de o clarotate aparte ceea ce reprezinta un mare avantaj in momentul achizitionarii.

Punctele forte ale televizorului LED Smart Samsung 60JU6800

Dispune de o diagonala de pana la 152 cm care transforma simplul uitat la televizor intr-o adevarata experienta care se poate compara doar cu experientele traite in marile cinematografe. De asemenea, calitatea sunetului se ridica la cele mai inalte standarde europene ceea ce inseamna ca Samsung reuseste sa satisfaca pana si cele mai pretentioase gusturi.

Designul rotunjit ofera un plus de elaganta si rafinament. Marginea este prevazuta cu un finisaj metalic care atrage atentia celor din jur si care confera o nota de rafinament. Mai mult decat atat, aspectul ultra silm este cel care permite montarea cat mai aproape de perete astfel incat aparatul nu ocupa prea mult loc.

Imaginile reusesc sa prinda viata multumita produsului care il transpune pe spectator direct in mijlocul actiunii. Secventele preferate vor putea fi traite la intensitate maxima datorita culorilor vibrante care ofera dramatism si care reusesc sa scoata in evidenta orice mic detaliu. Nimic nu este mai fascinant decat urmarirea unui meci de fotbal pe un asemenea ecran. Spectatorii vor incantati de intregul spectacol care se desfasoara in fata ochilor.

Tonurile de negru si alb sunt mult mai profunde ceea ce inseamna ca detaliile sunt mult mai imbunatatite in comparatie cu alte produse spre deliciul cumparatorilor. Samsung a reusit sa ridice stacheta in privinta aparatelor electronice, iar acest lucru se vede in vanzarile accelerate din ultimii ani care ii plaseaza in primele locuri in preferintele cumparatorilor.

Televizorul Samsung este unul inteligent care permite rularea mai multor aplicatii in acelasi timp. Bara de meniu este foarte usor de utilizat de catre toti membrii familiei ceea ce reprezinta un mare avantaj in momentul achizitionarii. De asemenea, emisiunile preferate sunt memorate astfel incat spectatorii nu trebui sa mai piarda de fiecare data timp cautandu-le.

Producatorii au dorit sa lanseze un model care sa indeplineasca necesitatile fiecarui utilizator motiv pentru care exista o aplicatie culinara pentru femeile pasionate de gatit, dar si o aplicatie pentru fitness in cazul in care spectatorii doresc sa aiba grija de sanatate, dar si de silueta fara sa paraseasca intimitatea propriului camin.
Pretul de achizitie este unul care depaseste cu mult bugetul familiilor obisnuite de romani care nu isi permit sa faca o astfel de investitie.