Televizor LED Smart Samsung, 163 cm, 65MU8002 – pareri si review

Unii oameni abia isi pot imagina un televizor cu o diagonala de 163 de cm, in vreme ce altii il vor cu disperare. Un televizor smart cu o diagonala atat de mare poate fi cea mai buna achizitie pe care o poate face cineva pentru locuinta, afacere sau pentru placerea sa personala. Asadar, televizorul LED Smart Samsung cu rezolutie 4K Ultra HD si diagonala de 163 cm este o investitie excelenta in confort si calitate!

Caracteristici si avantaje televizor LED Smart Samsung

Numai la cinema mai au parte oamenii de o experienta de vizionare a filmelor atat de expresiva si de impresionanta, ca si in cazul utilizarii televizorului LED Smart Samsung 163 cm diagonala. In fond, ce face acest televizor incat este atat de special si costa aproape cat o masina noua si performanta? Nu numai diagonala mare impresioneaza pe cei care prefera sa isi cheltuiasca banii astfel, ci si caracteristicile pe care le prezinta.

Spre exemplu, are o putere mare de iluminare, poate reda fiecare detaliu in cel mai bun mod posibil si acesta va fi vizibil fara ca utilizatorul sa se apropie foarte mult de ecran ca sa il observe. Spectacolele si filmele prind viata, culori clare si o vibratie cat se poate de dinamica. Actiunile rapide sunt cat se poate de clare, gratie functiei Motion Rate 240. In ceea ce priveste reflexiile luminoase, acestea sunt minimizate gratie functiei Ultra Black, iar scenele foarte intunecate sunt iluminate cu optiunea Peak Illuminator.

Televizorul LED Smart Samsung ofera utilizatorilor posibilitatea de a ascunde cablurile din spate pentru ca totul sa arate mai ordonat si mai aranjat si dispozitivele se pot conecta mai usor gratie functiei One Connect. Designul este modern, elegant, este vorba de un televizor subtire si fara rama pe cele trei laturi, are un aspect neted si un aspect minunat si din spate. Utilizatorul poate controla toate dispozitivele conectate, inclusiv televizorul, cu o singura telecomanda, sau cu ajutorul telefonului mobil. Cu alte cuvinte, desi este vorba de un televizor foarte scump, la care multi nici macar nu ar visa, este o investitie ideala pentru firmele mari, cabinetele medicale unde pacientii stau la coada, locuintele de lux, sediile de televiziune si lista poate continua. Televizorul LED Smart Samsung este modern, elegant si fiabil si are caracteristici care atrag atentia oricui si determina atat persoanele fizice cat si pe cele juridice sa ravneasca la o asemenea investitie.