Televizor LED Smart Sharp, 139 cm, LC-55CUF8472ES – pareri si review

Televizoarele moderne nu se mai aseamana cu cele de pe vremea copilariei. Acestea sunt mult mai elegante, mai frumoase, au un design modern, ecran plat si mult mai multe functii decat si-ar fi putut inchipui cineva la vremea respectiva. Asadar, televizorul LED Smart Sharp cu o diagonala de 139 de cm, nu numai ca se incadreaza in aceste criterii moderne de selectie, ci are si numeroase alte functii care il transforma in cea mai buna achizitie a momentului. Cu o rezolutie 4K Ultra HD, televizorul LED Smart Sharp devine nelipsit din sali de asteptare, livinguri mari, dormitoare impresionante.

Caracteristici si avantaje televizor LED Smart Sharp

In primul rand, ceea ce surprinde si totodata atrafe cumparatorii este faptul ca are o diagonala foarte mare. Si oricine isi doreste sa vada, de exemplu, un film ca la cinema sau un meci de fotbal ca pe stadion, cu toate detaliile incluse. Acest televizor este dotat si cu un sistem de sunet special proiectat pentru a oferi o experienta foarte placuta utilizatorilor.

Mai mult decat atat, televizorul LED Smart Sharp are un design excelent, elegant si care lasa pe oricine cu dorinta de a-l cumpara. Rezolutia 4K este o alta caracteristica importanta. Are de patru ori mai multa claritate ca si rezolutia Full HD si game de culori mult mai extinse. De asemenea, are conexiune TV wireless si ofera posibilitatea de a trimite fisiere media de pe telefon sau tableta pe televizor. Se pot partaja clipuri si fotografii din vacante in cateva secunde.

Pe de alta parte, are si o tehnologie puternica, ACE PRO Motor, care optimizeaza imaginea si imbunatateste semnalul video astfel incat culorile sa fie reproduse in mod fidel si corect, iar zgomotul de imagine sa fie in mod semnificativ redus. Imaginile si sunetele sunt clare si naturale, ideale pentru meciuri, filme, emisiuni, concerte, clipuri.

Desi are un pret foarte mare pentru familii cu salarii modeste sau chiar medii, televizorul LED Smart Sharp isi merita fiecare ban cheltuit. Este mare si atrage atentia prin acest fapt, este performant, reda continutul multimedia de pe telefon sau tableta, primeste cardul CI al furnizorului de cablu si astfel utilizatorii scapa de firele neplacute din spate si permite utilizatorilor sa vada si de pe internet cele mai noi clipuri, filmari, filme, fotografii, sa se joace cele mai tari jocuri aparute si sa isi satisfaca curiozitatea de informatii noi, ori chiar sa tina legatura cu cei dragi.