Televizor LED UTOK, 80 cm, U32HD5 – pareri si review

Utok este o marca de televizoare si de electrocasnice destul de cunoscuta la nivel national si international. Televizorul UTOK LED cu o diagonala de 80 de cm, High Definition, reprezinta o investitie buna pentru toti cei ce cauta un astfel de televizor simplu, placut, usor de utilizat, cu un meniu intuitiv, care sa poata prinde toate programele si sa ofere posibilitatea de a viziona si filmarile si fotografiile din vacanta, sau muzica de pe un stick USB.

Caracteristici si avantaje televizor LED UTOK

In primul rand, se merita mentionat faptul ca are o diagonala destul de mare, suficienta pentru un living vast sau pentru un dormitor spatios. Chiar si in camera copilului sau a adolescentului poate fi montat acest televizor UTOK LED, avand toate caracteristicile necesare in acest sens.

Este un non-smart TV, are functie de monitor si ceea ce este mai important este cum functioneaza el ca si televizor. In primul rand, prinde toate programele, le cauta rapid si simplu, schimbarea acestora se face din telecomanda, imaginile sunt redate absolut perfect: culori intense, naturale, sunete fara bruiaje sau zgomot de fundal.

Modelul de televizor LED UTOK este plat, are o rezolutie High Definition de 1366 x 768 pixeli si unghiul de vizibilitate este de 178 / 178 de grade, suficient cat sa poata fi urmarite emisiunile din orice colt al camerei fara probleme. Mai mult decat atat, are si un player multimedia integrat care citeste aproape orice tip de fisier, are o intrare USB pentru a introduce stick-ul si pentru ca filmele, imaginile sau muzica sa poata fi transferate de pe acesta in televizor si dispune si de 3 porturi HDMI.

Pentru un televizor non-smart, are un pret destul de bun, pentru ca merge pe toate canalele, inclusiv pe cele HD, cauta programele gratie sistemului avansat si isi meita fiecare ban cheltuit. Nu consuma mult, insa ofera utilizatorilor posibilitatea de a se distra si de a se reuni impreuna cu cei dragi in fata unui film bun, a unui meci palpitant sau a unui serial captivant.

Desi ii lipsesc multe functii pentru a fi la nivelul cerintelor celor mai exigenti clienti, modelul de televizor LED UTOK HD este bun, nu pune probleme in utilizare vreme de cativa ani, se poate folosi si cu un Smart Card si este perfect chiar si pentru afacerile care se respecta si care isi respecta in primul rand clientii si vizitatorii.

Încarc...