Televizor Smart Android LED Sony Bravia, 108 cm, 43W755C, Full HD – review

Televizor Smart Android LED Sony Bravia, 108 cm, 43W755C, Full HD - review

In ziua de azi, televizorul este o achizitie ce nu trebuie sa lipseasca din niciun camin. In timp ce unii oameni adora sa urmareasca un film, un documentar, un serial, altii asculta muzica la TV, cei mici se uita la desene animate, adultii la stiri. Mai nou, televizoarele smart pot fi folosite ca si un laptop sau un computer, adica se pot conecta la internet pentru cele mai noi programe, jocuri, accesarea retelelor de socializare, vizionarea filmelor si filmuletelor pe YouTube sau Netflix. Un astfel de televizor smart este modelul Android LED Sony Bravia 43W755C, cu o diagonala de 108 cm, full HD rezolutie.

Caracteristici si avantaje televizor Smart Android LED Sony Bravia 43W755C

Un televizor nu este un simplu obiect care poate fi pornit pentru zgomot de fundal, pentru ca animalele de companie sa nu se mai simta singure atunci cand stapanii nu sunt acasa, pentru ca gospodinele sa aiba mai mult spor la treaba. Un televizor este o investitie foarte importanta, pentru ca reda imagini foarte importante pentru ca oamenii sa se relaxeze si sa se distreze in timpul liber.

Cu cat este mai mare televizorul, cu atat mai bine. Diagonala de 108 cm este suficienta pentru ca livingul sa fie transformat intr-o mini-sala de cinema, sau dormitorul sa fie „accesorizat” cu un produs performant si cu multe functii interesante. Designul este placut: televizorul Smart Android LED Sony Bravia este subtire si elegant, are un aspect de lux si promite o experienta TV inteligenta, cu acces usor, intuitiv la multe aplicatii, filme, jocuri, clipuri video si lista poate continua.

Tehnologia de procesare a imaginii cu care este dotat acest televizor asigura imbunatatirea calitatii imaginii si a pixelilor, iar pentru ca experienta sa fie completa si sunetul trebuie sa fie perfect. Tehnologia X reality Pro elimina zgomotele de fundal si chiar si zgomotele de pe DVD, din discurile Blu Ray sau din fotografiile digitale.

Televizorul  Smart Android LED Sony Bravia 43W755C este un model foarte inteligent care schimba viata de zi cu zi a oamenilor, atat a celor care se intorc de la serviciu pentru a se relaxa putin in fata televizorului cat si a celor care din diverse motive isi petrec mai mult timp acasa si pentru care televizorul este o sursa de distractie, informare, chiar si de comunicare.

Cele mai noi aplicatii, fotografii, programe TV, muzica, jocuri sunt disponibile pe acest televizor ultra peformant, insa totul cu un pret mult prea mare pentru posibilitatile oamenilor cu venituri mici sau chiar medii. Pretul acestui televizor ajunge lejer la pretul unui autoturism la mana a doua. Insa daca acest aspect este rezolvat, cu siguranta ca investitia este extrem de apreciata de membrii familiei, prieteni si musafiri.