Televizor Smart Android LED Sony Bravia, 123 cm, 49XD7005 – pareri si review

Visul oricarui om care isi doreste un televizor modern si cu trasaturi demne de filmele SF este modelul Smart Android LED Sony Bravia cu diagonala de 123 cm si rezolutie de 4k Ultra HD. Este un televizor pe cat de simplu de folosit pe atat de complex, are caracteristici care il definesc ca fiind cea mai buna investitie a anului si cu siguranta este unul din cele mai bune modele de pe piata la momentul actual.

Caracteristici si avantaje televizor Smart Android LED Sony Bravia

Simpla descriere a produsului lasa potentialului cumparator o impresie cat mai buna despre ceea ce presupune acesta si ce stie sa faca. Televizorul Smat Android LED Sony Bravia are o calitate buna a imaginii, combinand stralucirea claritatii cu detaliile, culoarea si luminozitatea, astfel inca totul sa iasa la iveala cat mai natural cu putinta.

Caracteristica X Reality Pro 4K are capacitatea de a converti pixelii pentru obtinerea unei claritati remarcabile si pentru imbuntatirea in timp real a imaginii. De asemenea, este un televizor cat se poate de elegant, subtire, cu un design perfect care s-ar potrivi oriunde, cu o rama care se incadreaza perfect in spatiul de locuit, fiind ingusta si discreta. Noul Android TV ofera utilizatorului o lume intreaga de posibilitati, filme, emisiuni TV, mii de aplicatii precum YouTube, Netflix, cu o accesare rapida si intuitiva.

Mai mult decat atat, se pot trimite filme si muzica de pe smartphone pe televizor cu Google Cast si telefonul se poate transforma in telecomanda, iar calitatea imaginii este asigurata de continutul video HDR si de X Reality Pro 4 K. Detaliile par foarte realiste si datorita functiei MotionFlow XR, care, chiar si in cazul secventelor cu miscare rapida, creeaza un efect impresionant, cinematografic chiar.

In ceea ce priveste cablurile din jurul televizorului, acestea pot fi ascunse datorita unei structuri speciale din spatele televizorului, iar functia de cautare vocala acceseaza mai usor continutul pe mai multe servicii diferite. Android TV permite conectarea pe orice fel de continut in cel mai simplu si mai usor mod posibil, insa totul cu un pret, foarte ridicat de altfel. Acest televizor valoreaza foarte mult si de aceea de cele mai multe ori cumparatorii il ocolesc, din cauza pretului. Insa cu siguranta isi merita fiecare ban aceasta investitie care imbogateste serile oamenilor care cauta o ora de relaxare in fata micului ecran.