Televizor Smart Philips, 108 cm, 43PUH6101, 4K Ultra HD – pareri si review

Un televizor smart cu o diagonala mare este tot ceea ce isi pot dori oamenii pasionati de emisiuni, seriale sau filme. Televizorul are multiple intrebuintari pentru fiecare membru al familiei si, in timp ce unora le place sa urmareasca stirile, altii se concentreaza mai mult pe filme si seriale, cei mici pe desene, adolescentii pe muzica, fiecare cu ceea ce ii place. Un televizor smart marca Philips cu o diagonala de 108 cm este ideal pentru intreaga familie si pentru serile petrecute in compania prietenilor vizionand un film sau un concert.

Puncte forte televizor smart Philips

Televizorul ultra HD are o rezolutie de patru ori mai mare decat un televizor conventional Full HD, are peste opt milioane de pixeli integrati si imaginile vor fi cat se poate de clare si de fascinante. Pe de alta parte, acest televizor ofera si o experienta smart, mult mai avansata decat la televizoarele conventionale, cu multe aplicatii pentru muzica si filme si claritatea imaginii la cele mai inalte standarde. Contrastul, culorile, detaliile sunt impresionante, iar sunetul ofera o experienta de neuitat utilizatorilor.

Gratie softului special Micro Dimming, se analizeaza 6400 de zone diferite ale imaginii care ofera cel mai bun contrast si totul pare clar, cat mai aproape de realitate. Philips este o marca foarte cunoscuta la nivel mondial, lider in standardele si tehnologiile moderne in ceea ce priveste calitatea imaginii si tehnologiile nou aparute.

Picture Performance Index garanteaza cel mai mare index de performanta pentru cele mai bune imagini. Televizorul smart LED Philips are un sistem audio stereo, caracteristici superioare de sunet – incredible surround sound, sunet clar si smart sound, are un display plat si o rezolutie ultra HD / 4K si un aspect al imaginii de 16:9. Mai mult, are player media integrat, functia de redare video si o intrare antena, se conecteaza la retea WI Fi integrat LAN si are patru porturi HDMI si nu consuma foarte mult. Vine insotit de garantie, manual de utilizare, telecomanda si cablu de alimentare.

Desi pretul este foarte mare si acesta poate fi un dezavantaj pentru multi cumparatori, produsul isi merita fiecare ban cheltuit pentru ca cei din familie se vor bucura de o experienta placuta atat atunci cand vor viziona meciuri, seriale, filme, emisiuni, desene animate, cat si atunci cand vor conecta televizorul pentru a privi pozele din vacanta, sau pentru un joc sofisticat.

Încarc...