Televizor Super UHD 3D Smart LG, 164 cm, 65UH8507 – pareri si review

Sunt tot mai multi oameni pasionati de tehnologie care isi doresc sa aiba acasa un sistem home cinema care sa le ofere beneficiile unui cinematograf situat in intimitatea propriului camin. Un astfel de model reuseste sa satisfaca pana si cele mai pretentioase gusturi si reuste sa ofere unele dintre cele mai inedite experiente. Raportul calitate-pret este unul cat se poate de avantajos, investitia dovedindu-se a fi una cu adevarat inspirata.

Merita achizitionat televizorul Super UHD 3D Smart LG 65UH8507

Diagonala de 164 cm este una dintre cele mai mari de pe piata ceea ce ofera o imbunatatire maxima a experientei vizuale. Aspectul captivant este cel care atrage privirile cumparatorilor inca din primele momente fapt pentru care modelul de fata este unul dintre cele mai bine vandute de pe piata. Dimensiunile sale nu sunt unele compacte, insa televizorul este destul de usor de montat chiar si pentru persoanele neavizate.

Orice culoare este adusa la viata multumita tehnologiei inovatoare care prezinta fiecare scena in parte in miliarde de culori. Toate nuantele sunt atent conturate, iar contrastul intre negru si alb este perfect evidentiat astfel incat imaginea proiectata este una realista desprinsa parca din mediul inconjurator. Personajele preferate din filme prind viata in culori vibrante, contrast dramatic si rezolutie extraordinara fapt pentru care utilizatorul are impresia ca ia parte in mod direct la actiune.

Unghiul larg de vizualizare se intinde pe toata suprafata ecranului ceea ce le permite utilizatorilor sa priveasca din orice parte isi doresc fara nici cea mai mica problema. Detaliile sunt remarcate cu aceeasi usurinta ceea ce aduce un punct in plus in momentul achizitionarii.

Televizorul se poate transforma rapid intr-un adevarat centru de divertisment pentru toti cei ai casei datorita porturilor HDMI care permit conectarea mai multor dispozitive. Continutul acestora urmeaza sa fie redat pe ecran fapt pentru care pozele capata o alta dimensiune.

Dispune inclusiv de functia multi –view care este mai mult decat utila celor care isi doresc sa urmareasca in paralel 2 programe de televiziune. Cate femei nu au avut certuri cu sotii din cauza meciurilor de fotbal? Acum totul este mult mai simplu, iar utilizatorii au parte de un plus de confort.

Pretul de achizitie depaseste 7000 Ron ceea ce poate reprezenta un adevarat dezavantaj pentru marea majoitate a romanilor care nu dispun de suma necesara pentru a face o astfel de investitie.

Încarc...